پیشگیری از سرطان با استفاده از بره موم

پنجشنبه 24 بهمن 1398
15:9
honeymother


بره موم عسل

پیشگیری از سرطان با استفاده از بره موم

پیشگیری از سرطان بویژه در مراحل اولیه در مقایسه با پیشگیری در مراحل دوم یا سوم از اهمیت بسیاری برخوردار است. کاملاً مشخص شده است که صرفاً استفاده از ویتامین‌ها و املاح نمی‌تواند جلوی بروز سرطان را در بسیاری از جایگاههای بروز این بیماری بگیرد. گمان می‌رود که بره موم برای جلوگیری از بروز سرطان در مراحل اولیه موثر است زیرا این ماده خواص ضد سرطانی مستقیم، خاصیت افزایش ایمنی و تاثیر آنتی اکسیدانی دارد. در این مقاله بررسی میکنیم که آیا پیشگیری از سرطان با بره موم ممکن است یا خیر؟

بره موم ممکن است برای درمان سرطان مفید باشد زیرا این ماده می‌تواند از بروز سرطان جلوگیری کند.
چرا از بره موم در درمان سرطان استفاده می‌شود؟
بیش از ۱۲۰۰ مقاله دانشگاهی در ارتباط با خواص بره موم از سراسر دنیا موجود است. هم اکنون این ماده نسبت به سایر مکمل‌ها بیشتر از جانب دانشمندان حمایت می‌شود. تحقیقات نشان داده که بره موم دارای خواص ضد سرطانی زیادی است.

اثرات ضد سرطانی بره موم

بره موم دارای خواص زیر است:
۱- تأثیر مستقیم ضد سرطانی
۲- افزایش ایمنی
۳- اثر آنتی اکسیدانی
۴- اثر ضد تشکیل غیر طبیعی رگ‌های خونی
۵- اثر ضد التهابی
۶- اثرات ضد باکتریایی و ضد ویروسی
۷- اثر ترمیم بافت آسیب دیده
۸- اثر محافظت از شیمی درمانی
۹- اثر محافظت از پرتو درمانی
تأثیر مستقیم ضد سرطانی بره موم

پیشگیری از سرطان با بره موم

بره موم خیلی از عوامل مستقیم ضد سرطانی را داراست. اسید کافئیک همچنین از پیشرفت (مفاستاز) سرطان به ریه موش‌های مبتلاء به سرطان سینه جلوگیری
می‌کند. بره موم مرگ سلول‌های سرطان ملانوما را در آزمایشگاه باعث می‌شود.
تعدادی از مواد ضد سرطانی موجود در بره موم
اسید کافئیک – پینوسمبرین – گالانژین – کریسین
آرتیپلین C – پینوبانکسین – اسید سینامیک – تریست
اثر افزایش ایمنی
تقریباً همه بیماران سرطانی پس از چند سال ایمنی شان کاهش پیدا می‌کند. در یک مطالعه بره موم اثر افزایش دهنده ماکروفاژها را در آزمایشگاه نشان داد. بره موم در موش لنفوسیت‌ها را فعال می‌کند وCD8/ CD4 را افزایش می‌دهد.

اثر آنتی اکسیدانی
رادیکال‌های آزاد در بیماران سرطانی افزایش پیدا می‌کند و این افزایش، سلول‌های سرطانی را به تکثیر تحریک می‌کند که نتیجه آن می‌تواند عود و پیشرفت(متاستاز) سرطان باشد.
اسید کافئیک و آرتیپلین C موجود در بره موم اثر قوی آنتی اکسیدانی دارند. بره موم از پراکسیداسیون چربی جلوگیری می‌کند. بره موم نشان داده که اثر آنتی اکسیدانی قوی‌تری نسبت به ویتامین E در موش‌ها داشته است.
اثر ضد تشکیل غیر طبیعی رگ‌های خونی
زمانی که سلول‌های سرطانی تکثیر پیدا می‌کنند، فرایند تولید رگ‌های خونی جدید با افزایش خون رسانی به این سلول‌های سرطانی افزایش می‌یابد. بره موم نشان داده که هم در آزمایشگاه و هم در بدن موجودات نظیر داروهای ضد سرطانی مثل آواستین اثر ضد تشکیل غیر طبیعی رگ‌های خونی را داراست.


[ بازدید : 13 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به honeymother است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]